Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

19 februari 2011

I'm not that innocent

Fredagen började med förfest hos faddrarna, och sedan gick vi ner till sittningen. Jag fick en flugsmällare av min bordsherre. Det var god mat och trevligt sällskap. Drack en massa rödvin och öl, vilket jag aldrig annars dricker för jag gillar inte de. Efter sittningen begav vi oss till Lunds nation. Dansade hela natten och minglade runt. Lunds höll på att stänga och vi gick och hämtade våra saker. Vi skulle vidare på efterfest, men först skulle vi äta. Vi gick till en affär/pizzeria. Där inne fanns en störd kille som hette Per. Han sa: Jag har tatuerat in ditt namn på min röv. Han drar ner byxorna och hoppar på mig utan byxor. Per ser en kille som handlat lökringar, han tar påsen ifrån honom och öppnar den. Han började äta chipsen och ger tillbaka påsen, killen blir riktigt arg. Jag skrattade så mycket att jag nästan kissade på mig. Jag gick ut till Johanna och satte mig ett tag. Per kommer ut och ser en tjej i pälsjacka. Han skriker: Åh snygg chinchilla fitta. Det kommer förbi en kille som pratar i telefon, Per går fram till honom, pussar honom och bär upp honom. Per kastar ner honom på marken och killen slår Per med sin telefon. Per tar snor i sin hand och kastar på honom. Åh vad jag fick ont i magen av allt skratt. Vi skulle basta på ÖG:s, men vi fegade ur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar