Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

07 juni 2011

Poop in the eye

Igår var jag ledig, så jag begav mig till Peschiera del Garda för att shoppa. När jag kom tillbaka igen blev jag inkastad i poolen. Jag åkte på rutschkanan och råkade åka på en liten pojke, han drunknade nästan när jag låg på honom. Han kom upp från vattnet och grät, jag bara skrattade och sprang iväg så att de inte hörde mig. Sen blev det att dricka vin...som vi gör varje dag eftersom gästerna vill att vi ska dricka med dem. Det är några killar från Holland som köpte mitt favorit vin, de kom ihåg vad jag sa vad jag gillade. Så sött! Jag gick vilse på en vingård, de hittade mig en timmer senare med halva skörden i min mage. Det är kul att gästerna är så trevliga, vi blir bjudna på middag och sånt. Me love it!

Jag bor ju med två killar, och de kan ALDRIG lära sig att fälla ner toasitsen. Blir galen varje gång. De kallar mig: Mamma.

1 kommentar:

  1. Kan vi inte skypea någon dag? saknar dig! är hemma i landskrona nu. PUSS

    SvaraRadera