Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

13 maj 2012

Födelsedagskalas

Min fina vän Rebecca fyllde 21 år, och det skulle såklart firas med ett stort kalas, i lilla Malmö! Sist vi firade henne trillade jag på en plastpåse och föll ner på golvet inför 60 personer, det var inte så lyckat. Jag kom till Rebecca i fredags, hängde med Isaac och Joel hela kvällen. Vi hoppade studsmatta och de borstade mitt hår i flera timmar. I present gav jag Rebecca en glassmaskin från OBH Nordica, perfekt till sommaren. Lördag hjälpte jag Rebecca att städa inför kvällen. Det var en riktigt rolig fest, galet kul hade vi. En massa fulla och glada människor överallt. Söndag drog vi till lekplatsen för att spela basket med killarna, vi ville ha näring och gick hem till Rebecca som fick göra pannkakor till alla. När jag kom till Landkrona drog jag till Fellinis för att äta mat med Bella, Micke och Ellinor. Det var riktigt mysigt på uteserveringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar