Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

07 mars 2013

Jag är tillbaka

Hey! Har inte bloggat på 10 månader, helt galet! Det har hänt så mycket i mitt liv de senaste månaderna. Ett tag var jag nära på att gå in i väggen så mycket jag jobbade, men tog en semester till Paris och fick nya krafter. Min älskade hund Kevin somnade in i augusti 2012, mitt hjärta gick i 1000bitar. Det gjorde så ont att förlora den lilla golvmoppen, han skulle fylla 15 i år. Skaffade en liten katt som fick namnet Angelo, min lilla solstråle! Har alltid ogillat katter, men när jag fick min så ändrade jag min uppfattning om katter. Mina tre närmsta vänner flydde Skåne och flyttade till Stockholm, Göteborg och Växjö. Lagom kul! På jobb går allt toppen, trivs som fisken i vattnet. Ibland kan man få in kunder som inte är helt friska i huvudet, men det tar jag med en nypa salt och låter dem skrika av sig. Borde kanske bli psykolog? De kommer in och blottar sina själar och tankar för mig, de berättar verkligen ALLT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar