Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

29 mars 2014

My love life

Satt med mamma i bilen. Jag frågade hur länge hon hade bott med en kille som längst. Det var en kille hon hade bott med i ett år, sen tog han sitt liv. Hemskt, men sant! 

Mamma sa att en kille aldrig kommer klara av att bo med mig. Jag kan varken tvätta eller laga mat. Mamma tvättar alltid åt mig, har aldrig gjort det själv. Har lagat mat några gånger, men har bara misslyckats med allt. Brännt allt. 
Sen har jag ett hemskt temperament! 
Jag har aldrig varit i ett seriöst förhållande, har nog aldrig velat det 

1 kommentar:

  1. Tips på BILLIGA sexleksaker intimleksaker.com
    Har köpt en anal dildo på intimleksaker.com
    Köpt Kamagra från www.intimleksaker.com
    Rekommenderar intimleksaker.se och sextoyonlinestore.com

    SvaraRadera