Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

28 juli 2014

Hemsk människa

Jag är ingen dålig person som hänger ut någon annan människa på social media. Men har lust att hänga ut en person, hen har gått alldeles för långt! Den här personen har även skrivit till mina vänner och kollegor. Hen har smsat och ringt dygnet runt. Detta har pågått i över ett år. Hen är inte frisk, hen måste få hjälp. 

Hen jobbar som fritidspedagog och hänger ut folk som pedofiler lite överallt. Om man jobbar inom det yrket borde man nog vara lite försiktig vem man anklagar att vara pedofil för, för det kan bli helt fel. Jag är så arg nu! Åh vad jag har mycket ilska i mig just nu! Googlar man hen så får man upp mycket om människan, tex 17 sidor på Flashback.
http://norrteljetidning.se/nyheter/nyheter/1.2480812-kvinna-atalas-for-vanskapsterror
Jag är inte den enda som är utsatt för detta. Hen har blivit dömd för detta innan. 

1 kommentar:

  1. Oj, låter ju jäkligt läskigt att ha en sån person efter sig.
    Å även måste det ju vara sjukt drygt att det ringer å kommer sms under dygnets alla timmar. :(

    SvaraRadera