Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

24 februari 2015

Snälla Gud

Allt är skit just nu! 
Mamma blir bara sämre och sämre. De fick avbryta hennes behandling av cellgifter pga av en infektion i kroppen, det värsta är att hon kanske har leukemi utöver sin lungcancer som hon håller på att få både strålning och cellgifter för.  Hon väger knappt 30 kg, hon är så svag. 
Det gör så ont i hjärtat att inte kunna göra något. Är helt hjälplös. 
Min hund och katt var jag tvungen att lämna bort för att jag inte kan ta hand om  mina älsklingar längre. 
Jag är helt ensam. Kommer inte klara av om hon dör nu. 
Jag ber till Gud att hon får några år till att leva

4 kommentarer:

  1. Kanske ett tecken på att det är dags att ta tag i ditt liv. De flesta mognar, växer upp och skaffar sig en trygghet och stabilitet i livet. Du verkar göra precis tvärt emot...
    Har följt dig under några år och för var gång man läser eller ser något från dig så blir man bara mer och mer fundersam över vad som rör sig i ditt inre. Vad vill du uppnå? Vad förväntar du dig av framtiden?
    Att leva som en tonåring funkar ett tag, men för fan... Gör något innan du gått vilse helt och hållet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad är det för fel på dig? Hon skriver att hennes mamma är döende och att hon mår dåligt över det och då börjar du moralpredika om hur hon lever sitt liv!? Vad fan vet du om det? Dessutom har hon rätt att leva sitt liv precis hur hon vill. Problemet med världen är snarare att det finns människor som du som sprider hat anonymt på nätet och inte ens vågar stå för dina åsikter! En bättre människa än Amanda är svår att hitta, jag vet, för jag känner henne! Så ta du istället ditt eget råd och väx upp istället för att sprida hat såhär! Har man inget snällt att säga borde man vara tyst, och definitivt om man inte ens kan stå för det man tycker!

      Radera
  2. Hoppas du får några år tillsammans med din mamma. Känns riktigt sorgligt. Sorry. Kramar

    SvaraRadera