Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

23 augusti 2015

Sjukhus i Chania

Det kom en privatläkare upp till hotellrummet. Han undersökte mig, och ringde en ambulans. När vi skulle ut från ambulansen in till sjuhuset säger ambulansförsren: Jag ber om ursäkt för den hemska resan. Våra vägar är dåliga, precis som vår ekonomi.
Jag ligger inlagd på sjukhus i Chania. Det har inget getingsticket att göra. Läkarna vägrar berätta vad som är fel med mig. Måste ligga en natt till här påsjukhuset.
 

3 kommentarer:

  1. Läkare har skyldighet och berätta!!
    Kontakta SOS via din försäkring vid olycka fall om du har rese försäkring med dig via din försäkring eller via bokade resan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har varit i kontakt med mitt försäkringsbolag. Har äntligen fått reda på vad som har hänt med mig. Det tog tid. Måste ligga kvar l några dagar.

      Radera
    2. Bra gjort.
      Krya på dig från Skåne :)
      Kram kram

      Radera