Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

17 oktober 2011

Fistsex

Jag och Mikael sitter och pratar i telefon nästan varje dag, vi kommer alltid in på ämnet sex. Han berättar om sina erövningar varje helg och jag berättar om mitt tråkiga nunneliv och brist på sexliv. Vi ger varandra tips och råd. Han berättar hur man ska pulla en tjej på bästa sätt och tror att G-punkten sitter i tjejens underliv. Han berättar också om vem han har fistat. Vi har alltså alltid något att prata om. Rätt mysiga samtal!

1 kommentar:

  1. HaHaHa ditt nunneliv (om d nu stämmer?) har du nog valt själv?! Kan inte tänka mig att du skulle ha d minsta problem att få sällskap.

    Trodde nog problemet var tvärtom, att kön va så lång så den måste zick-zacka sig fram för att inte behöva nå så många varv runt planeten Tellus?! ;oD

    Hade jag varit ung, snygg, rik, intelligent & charmig så hade jag LÄTT ställt mig längst bak i kön... ;oP

    / Tompa

    SvaraRadera