Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

16 juli 2010

Landskrona karnevalen

Igår började karnevalen i Landskrona. Vi drack lite vin hos mig och begav mot stan. Vi kollade runt på alla ställen, tog alla lammkött på rumpan och sånt. Inferno stängde tre, så jag och Johanna stannade kvar med Wictor och Fredrik. Vi hittade ett par engelskmän som var marinbiologer så vi lärde dem en massa svenska ord. Som "Jag gillar snopp" "Jag är bög" och massa andra fina ord. De hade en svensk arbetskamrat med sig, så han avslöjade vad allt vi lärde dem betydde. Jag lurade dem att i svenska korvar använder man hundkött, hundar och katter som inte har en ägare blir korv som säljs hos Pölsemannen...Hann inte se något av karnevalen igår, kanske har bättre tur idag.


Idag blir det förfest hos Micke och sen dra ner i stan och röja!

Vi kanske ses om vi har otur!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar