Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

10 juli 2010

Spår av Turkiet

Igår var det utgång i Lund. Vi satt på Myntha. Efter ett tag drog vi till AF-borgen. Hugo fyllde år och hade fest där. Det var ganska tråkigt så vi drog tillbaka till Myntha. När allt stängde skulle vi åka till Lomma på efterfest. Jag prutade på taxin så vi fick åka jättebilligt. Har lite kvar av Turkiet i mig. Killen vi var på efterfest hos hade ett rum med 40 stycken akvarium, det var lite läskigt. Jag hatar fiskar. Jag hittade gymet och hittade en sån maskin som skakar. Jag tyckte den var jättekul så jag stod där halva natten. Jag och Johanna skulle hem i morse, det var som en bastu i bussen. Aldrig mer.

Idag ska vi ner och kolla på Lars Winnerbäck, ägga honom och sånt. Sen blir det utgång i Landskrona city!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar