Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

30 december 2010

En tisdag på Cardinal

I tisdags drog jag & Johanna ut i Helsingborg. Vi var på Cardinal. Hörde nog världens sämta raggningsrepliker.
En kille sa: Om jag hade varit en dinosaurie, hur coolt hade inte det varit? Vill du vara dinosaurie med mig?
Sen frågade en tjej om hon fick kyssa mig. Jag & Johanna dansade och lekte runt på dansgolvet, släppte loss och hade kul. Många killar försökte dansa med oss, men vi puttade bort dem och gick till en annan plats, och de fäljde efter. De är tröga. Stötte på min stalker från Tempel, han är läskig och jag tyckte att det var lite jobbigt att han var efter mig hela tiden. Cardinal stängde och vi blev bjuda på en massa efterfester, men vi tackade nej snällt. Vi gick och åt på Kebab king och där hittade vi ett par killar som försökte ragga hem oss, vi blev sura och drog ifrån snabbt som ögat.

1 kommentar: