Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

19 december 2010

Lagfest i Örja

Igår var det lagfest ute i Örjas lokal. Jag & Johanna var givetvis där. Jag hade en vinflaska med mig, men det fanns ingen vinöppnare. Det var flera som försökte slå sönder flaskan så att man kunde få ut några droppar, men det gick inte. Den fick namnet djävulsflaskan. Jag försökte trycka ner korken och fick en skruvmejsel rakt in i handflatan, det forsade ut blod överallt. Jag har sjukt ont. Johanna drog till en efterfest och jag till en annan. Somnade i en fåtölj. Min rygg mår heller inte bra.

Ciao!

1 kommentar:

  1. Nu är vinnaren av ett chokladbud utsedd, kika in och kolla om det var just du som vann!

    Om det inte var det så finns en tävling igång på bloggen, och en ny kommer upp under kvällen :)

    Kram, Ingrid

    SvaraRadera