Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

27 mars 2011

Köpenhamn & inflyttningsfest

Var i Köpenhamn igår. Jag & Bellanid såg en massa sexaffärer efter sexaffärer. Dildosar som var en meter långa och 30 cm i diametern. Vi undrade vem som använde dessa leksaker som var så gigantiska.

Efter Köpenhamnsresan var det dags för inflyttningsfest i Lund. Jag var yngst på stället och kände mig som lammkött. En kille blev inlåst i toaletten, den gick i baklås så han satt fast i över 90 minuter. Vi fick ringa en väktare som kom och bröt upp dörren. Stackaren var överlycklig för att få komma ut därifrån. Länsade så klart chipsskålen, så typiskt mig. På morgonen när vi väl skulle sova kom vovven och slickade rent mig, så jag behöver inte duscha idag, Jippi! Alla andra bara låg på golvet och klagade över att sovsäcken var för varm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar