Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

13 mars 2011

Svinerier!

Igår var jag i Stockholm, skulle beställa mat men killen förstod inte vad jag sa. Vet inte om han skojade eller var seriös. När jag kom hem trodde jag att jag skulle svimma så trött jag var. Men vi drog ut senare ändå. Vi hamnade på Torstens och några drägg satte sig vid oss. När kvällen var slut fick jag ett sms av en av dem.
Han skrev: Hör av dig om du vill knulla!! Mvh 20cm aren.
Jag blev förbannad och skrev: Vad fan tror du? Jävla svin!
Han skrev tillbaka: Hahaha!!!
Varför ska killar vara så äckliga?
Jag och Johanna drog med hennes Mufvänner Knatte, Fnatte och Tjatte för att äta. Vi våldgästade dem sen. Killen hade ett stativ och bebisskor vid sängen så vi började undra vad han höll på med på fritiden?


(Jag och Micke konverterade under kvällen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar