Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

07 juli 2011

Piani di Clodia

Blir snart hämtad, flyttar till ett annat ställe. Jag och en av killarna jag bor med går inte ihop. Så det blir bäst att jag kommer till ett annat ställe med mer folk. Jag är så lycklig just nu. Kommer hålla på med musikaler och shower varje kväll. Ser verkligen fram emot att börja jobba på ett nytt ställe. Stället jag ska börja på har runt 8.000 gäster eller fler varje dag. Så det kommer bli najs! Nu blir det inget mer vilande för min del, det blir jobbjobb istället.

2 kommentarer:

  1. haha, :) du ar for rolig. najs att det gar sa bra for dej. :) lider vissa dagar i indien av kryp och massa annat skoj men de flesta ar mega bra. saknar dej.

    SvaraRadera
  2. skype snaaaaart, hör av dig när du kan förfanken!!! PUSS

    SvaraRadera