Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

29 juli 2011

Tarzan

Denna vecka har vi Tarzan musikal. Jag är en apa i musikalen. Hela mitt team är sjuka, jag tappade rösten och alla andra går och hostar som galningar. Jag älskar livet här i Italien, vill verkligen inte komma hem till Sverige igen. Vi har underbart väder varje dag, och gästerna är hur trevliga som helst. Jag är så dålig på att blogga, för tiden räcker inte till här. Det är alltid något som kommer i vägen.

En kille på 14 år frågade mig en rätt kul fråga.
Kille: Dricker du mycket mjölk?
Jag: Nej. Varför undrar du det?
Kille: Konstigt!
Jag: Vadå?
Hans kompisar börjar skratta och säger: Du har så stora bröst så du måste ha mycket mjölk i dem.
Jag: Jag har inte mjölk i mina bröst. Bara gravida har mjölk i brösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar