Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

02 oktober 2011

Hetsfest

Det var en helt galen kväll/natt. Vi började redan 17.30 med att börja fira. Jag och Anna hade inte hunnit äta, så vi fick pastasallad i baren (De orkade väl inte att vi skulle bli fulla, så att de skulle behöva torka upp vår spya) Jag satte en jävla massa chips och ostbågar i halsen när jag hetsåt, alla sa till mig att ta det lugnt, men jag trodde att alla påsar med snacks skulle försvinna så det var bara att trycka i sig så mycket som möjligt. Jag träffade både idioter och underbara människor. Jag hade riktigt skoj. Blev så trött på alla klängiga killar så jag och Anna drog vidare till Popidyll, eftersom vi är tjejer med bröst slapp vi stå i kö eller betala inträde. Anna försvann, så jag gick ut. Såg en snygg kille vid en bil, tvingade honom att skjutsa hem mig. Tog ut hunden i stan och hittade Anna igen. Vi drog vidare på efterfest och hetsdrack tills alla låg och spydde och bajsade ner sig. Tror att någon kvävdes av sig egen spya, men vi var för fulla för att bry oss att hjälpa till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar