Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

16 oktober 2011

Snoppfest

Igår drog jag och Mikael hem till Mattias. Där satt Mattias och bögade sig med en annan kille, Daniel och Andreas anslöt sig till leken senare. Det blev korvfest, jag och fem killar. Tvingade Mikael att ändra musik hela tiden och han ville bara slå mig, såg det i hans ögon. Hann nästan göra världens bästa facerape på Mattias. Vi åkte ner i stan och drack oss runt. Träffade på Ellinor också. Var så kul att se henne igen efter så många månader. Vi hade så mycket att prata om. Min lilla rödluva! Träffade på Matej ute också, och lyckades spela bort alla mina pengar. Lyckat!

1 kommentar:

  1. Hmm vad spelade du på?

    Säg till om du vill ha speltips, jag vann 1500 riksdaler idag! ;o)

    / Tompa

    SvaraRadera