Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

28 november 2011

En underbar vecka


Tänker inte gå in på varför jag sa upp mig från jobbet på Gran Canaria. Har lämnat det bakom mig nu. Veckan i Gran Canaria var underbar, vi träffade en massa underbara människor. En som hette Olga ville anställa oss som horor, tack men nej tack! Alla trodde att jag och Jasmine var systrar. Utanför "hålet" där alla festar, visste alla inkastare vem vi var. De skrek Sweden hela tiden, dag som natt. Eftersom vi var "arbetare"(alla som arbetar på ön får gratis sprit) så fick vi gratis drinkar på alla klubbar, eller så var det för att vi har bröst kanske? Vi var på en gayklúbb/dragqeenshow ställe varje dag. Snygga gay bartenders med snygga rumpor, saliven rann ur min mun. Vi blev uppraggade av ett swingerspar i 67 års åldern. Alla skulle hela tiden fråga om mina bröst var äkta eller inte. Spelar det någon roll?

Jag har två guldringar på min vänstra hand. Jag stod och pratade med en kille från engelska marinkåren då hans kompisar säger till honom att kolla på min hand. Alla trodde att jag var förlovad. Efter det höll alla på att fråga var min man/kille var på varje ställe vi besökte. Jag sa: Han är död. Folk blev tysta och jag bara skrattade. Men de lämnade en ifred...någon timme iaf.
Jag och Jasmine drog med ett par killar på efterfest till oss, det spårade ur och vi blev utslängda från hotellet. Vi blev matförgiftade 4 gånger, varje gång efter kebab. Men vi slutade inte att äta det, trots att vi bajsade 6-7 gånger om dagen. Det var värt det.

1 kommentar:

  1. "...så fick vi gratis drinkar på alla klubbar, eller så var det för att vi har bröst kanske?"

    Eeeh ja så KANSKE d var ja, HaHaHa?! ;oD

    Nu ska jag sluta stalka dig & göra lite nytta istället. Have FUN!

    / Tompa ;o)

    SvaraRadera