Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

28 november 2011


Hade världens matnoja i natt. Åt korv med inlagda rödbetor, dålig komination. Sen rensade jag kylskåpet på all äcklig mat, som lyckades hamna i min matsäck, så nu blir resten av familjen glad.
Ligger i sängen men orkar inte gå upp till närmaste toa, fast att jag bor i vägg med vägg till toaletten. Ångrar mig riktigt mycket att jag inte köpte vuxenblöjorna och engångslakanen jag hittade på Gran Canaria.
(Ni skulle sett mig när jag hittade dem, sprang runt i affären av lycka och skrek efter Jasmine med två stora paket vuxenblöjor under armarna. Olyckligtvis fanns det svenskar i butiken så jag fick leka handikappad igen för att inte skämmas)
Kan någon som äger en lyftkran komma och putta ner mig från sängen så att jag kan rulla till toan och pissa ut all coca cola jag druckit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar