Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

05 februari 2012

Playa del Sol


Jag ar seg pa att uppdatera har pa bloggen. Men min forsta tanke nar jag vaknar ar inte att sitta pa internet. Vi har hyrt bil ett par ganger och kort upp i bergen. Tagit apelsiner, bananer och citroner fran tradgardar. Vi har akt runt hela Gran Canaria ett par ganger med. Jag har borjat jobba i baren pa Playa del Sol. En norsk snubbe ar efter mig hela tiden, han har gett flera tusen kr i dricks. Pa natterna brukar vi bada i poolen, vilket har fatt en att bli sjuk. Vi har 30 plus varje dag, sa jag saknar inte hem till -15 grader direkt. Pa onsdag kommer Micke och halsar pa mig, ska bli sa skoj att ha honom har. Vi har alltid galna efterfester hos oss, krig med gradde och en massa krossade glas overallt. Det ar galet hemma hos oss helt enkelt!

1 kommentar:

  1. Nej herregud jag saknar dig men KOME INTE HEM, du kommer åka in på sjukhus för frostskador, hahah. jag håller mig inomhus!!! åh , underbart!!! puuuuuuussssssssssss <3

    SvaraRadera