Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

08 april 2012

Helsingborg


Fredag spenderades i Helsingborg, vi åt påskmat hemma hos Katja och hennes familj. Hennes danska släkt var där, så fick spetsa öronen när de pratade med mig. Vi åt god mat och en massa sötsaker. Efter maten körde Isabell mig till förfesten där jag träffade tre snygga brudar Jasmine, Pernilla och Ida. Vi sjöng julsånger på bussen, och låtsades att Jasmine fyllde år. Vi hamnade på Helsing bland snyggingarna en stund. Jasmine flörtade med bartendern, och lämnade ett fint medelande till honom.
Lördag var jag och Bella i Helsingborg på chillkväll med grabbarna, och en massa godsaker. Killarna hade köpt en massa onyttiga grejer för att få oss tjocka. Åt tills jag mådde illa, som jag alltid gör. Tror att grabbarna är feeders, för de åt inget. Bara Pierre den lilla tjockisen tryckte i sig en massa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar