Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

25 april 2012

Jag är apdålig på att skriva i bloggen, men nu är jag tillbaka från min semester. Söndag till måndag hade vi kickoff/firmafest. Vi landade en bit utanför Skövde. Vi fick klättre ner från ett berg. Jag som är så höjdrädd skojade om att jag skulle vara först, men så blev jag tvungen att vara det. De satte fast selen på mig, och intruktören taffsade på mig. Han sa att hans fru inte skulle bli glad, jag sa till honom att det inte gjorde något. Ner skulle jag klättra, börja nästan gråta direkt. Som tur hade vi vår kära kameraman som skulle filma ALLT. Så vill inte se mitt vackra ansikte på den hemska filmen. Sen åkte vi till Karlsborg, vi fick leta efter den försvunna guldet och rädda Sverige. Det var kul att leka igen. Sen var det dags för middagen och prisutdelning. JAG VANN ÅRETS NYKOMLING!!! Jag blev så glad, det var höjdpunkten på min kväll. Sen fick jag agera personlig assisten till min underbara Jasmine. Vi hade en känd DJ som spelade för oss, en gudomlig natt med en massa dans och skratt. Jobb hade hyrt hela hotellet, så det var kaos där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar