Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

01 januari 2015

Hemsk nyår

Mitt nyår var sådär. Det blev så mycket bråk och kaos. Slagsmål och andra hemskheter som jag bara vill glömma. Fattar inte varför folk måste bråka när de har druckit? 
Kvällen börjad bra, vi åt mat och hade trevligt ihop. Det kom fler och fler folk, vi körde några lekar. Sen urartade allt! 
Jag och Mikael bråkade som fan, han kan inte hantera alkohol. Var så nära på att ringa polisen, men han är min bästa vän så jag ringde aldrig. Idag har vi försökt att prata ut om det, men jag är fortfarande så jävla arg på honom! 
Jag hoppas att nästa nyår blir bättre, utan en massa slagsmål och kaos. 
Lagade brunch idag till alla som sov över. Haha att jag lyckades är ett fucking mirakel! Blev scones, våfflor, pannkakor, vitlöksbröd, ägg och en massa annat gott till. Är grymt imponerad av mig själv. 

2 kommentarer:

  1. Uchh så tråkigt nyår!!
    Hoppas du får ett bättre 2015 nyår

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja riktigt tråkigt!
      Tack så mycket. Hoppas du får ett bra 2015 :)

      Radera