Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

02 januari 2015

Me and my homie

Jag flyttade ut alla mina saker från M igår.   Det var bäst så för oss bägge. Jag vill behålla vänskapen, så det var bäst att flytta ut innan allt blev kaos. Vi har varit bästa vänner i många år, så det var ett bra experiment att bo ihop.  Han har alltid gett mig bra råd när det gäller killar, har alltid pratat med honom om allt. Eftersom M är kille, så har han alltid hjälpt mig med killar. Hjälpt mig att ragga på krogen, ja överallt. Han har fixat så många killar till mig. Han raggade upp en kille till mig för två veckor sedan, han vet vad jag gillar för killar. 
Därför flyttar jag ut, vill inte förlora den vänskapen.



1 kommentar:

  1. Måste vara nice och leva skratta bo ihopp med söta dig ju :)

    SvaraRadera