Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

27 juni 2009

Fredag

Sa till mig själv att jag aldrig skulle dricka igen efter midsommar, men det blev inte så. Stack ut med tjejerna igår, skulle ha en vit helg. Men det gick inte, vi kom till Inferno träffa en göteborgare, fick några drinkar där. Vidare till Tycho där vi skulle möta upp en som hette Björn som vi hade träffat tidigare under kvällen. Han bjöd oss på Tages, eftersom han kände vakterna så kom vi in utan att behöva smita in. Därinne gav han oss pengar under hela kvällen så vi kunde köpa vad vi ville, det slutade inte såbra dock. Sen närma det sig stängning, vi stack ut och gömde oss från Björn. Johan och Mattias kom ut, bad dem stå framför mig så att han inte såg mig, sen börja dem bråka så jag och Anna fick springa snabbt som fan, vakten och polisen sprang efter mig, fick panik. De släppte mig när de insåg att jag inte hade råkat illa ut i slagsmålet. Vi stack på efterfest, sen klockan 7 var det daxs för mig och Anna att gå hem och sova.

1 kommentar:

  1. så jävla sjukt kul vi hade, måste göras om, snart! <3

    SvaraRadera