Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

23 juni 2009

Happy




Det senaste halvåret har varit som en berg & dalbana. Året började med att jag åkte till Lanzarote med ett par vänner, riktigt kul hade vi. Fick mina underbara söta små valpar i februari, fast vi var tvungna att ge bort den ena. Nu är dem stora och helt bedårande. I maj var det bal, en helt underbar kväll med underbara människor. Dagen efter var det daxs för Lloret de mar, vi åkte buss ner till Spanien. Aldrig buss igen! Resan var bland det roligaste som jag varit med om, träffa så mycket nytt folk. Festa loss som satan. Lloret 2010 here I come. Sen kom den underbara studentveckan, med lärarmiddagen, ölbrännbollen och alla fester. Sen kom studentdagen, det regna men det sket alla i, vi var så lyckliga att vi hade tagit studenten så vi orkade inte bry oss om regnet. En av de bästa dagarna i mitt liv. Dessa sex månder har varit de bästa i mitt liv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar