Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

28 juni 2009

Playan

Ska snart möta upp Johanna för att dra till stranden, har fått ett beroende av att sola. Solar jag inte så blir jag deprimerad, måste sluta med solandet. Vill inte likna ett russin vid 30 års åldern. Rynkor? Nej tack!

Igår var det en rolig kväll, mötte upp Raita vid Haralds för att sedan dra vidare till Stenberg. Under kvällens gång gick ett antal saker sönder, Blom var den som hade oturen med sig att ta sönder sakerna. Vid halv 12 var vi nere i stan, vi drog in på Inferno, det var rätt dött. Men i slutet var det kul, vi körde "Jag har aldrig" fast utan sprit. Sen stack alla till Olivers. Jag, Betty, Fridah och Wille satt och snacka om sex i över 1 timme, var riktigt roande. Nej, nu har jag inte tid att skriva mer. Måste ducha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar