Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

11 juli 2009






Det började med en liten förfest hemma hos mig. Även Tindra var med, hon drack lite cider. Men sen fick det vara nog, vill inte ta hand om en full hund som ligger och spyr. Men hon gillade starka saker att dricka. Lite efter elva drog vi ut till stan, vi gick in på Tycho en runda, men det var inte så kul. Vakten mobba mina hundar som vanligt, sa att dem var fula. Han tycker att det är lika kul varje gång jag blir sur. Vi fortsatte in mot rådhustorget, helt plötsligt kommer det två vakter och bär ut mig! De säger: Du vet varför va? Jag fattade inget, de tog min cider och hällde ut den. Jag hade tydligen stått med min cider hemifrån, som jag hade hittat i min väska, och det fick man inte. Vi gick vidare mot tivolit, träffade Anton. Vi tog en promenad. Sen ville jag ha pommes, men fick inga. Fick nöja mig med barnmat här hemma. Jag som ville ha tuggmotstånd. Nu ska jag somna om igen, med hopp om att må bättre när jag vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar