Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

10 juli 2009

Karnevalen var inte som jag hoppades på. Det var inte alls så mycket människor som förra året. Mötte upp Fjaus och Fridah, vi köpte lotter med hopp om att vinna tio kilo choklad. Vi vann...inte. Senare gick vi och kolla hur det gick för Stenberg, Sarnik & Stolle med att sälja biljetter. Det gick inte bra kan jag säga. Vi stack även till Tycho ett tag, men det var det tråkigt. Träffa Anders & hans kompis ett tag, har inte träffat honom på riktigt länge, så det var kul. Sen kom Raita, Wille & Joel. Vi stod i vimlet, sen bestämde vi oss för att dra hem. Wille & Raita följde mig, så jag slapp bli våldtagen av en rosförsäljare.
Idag ska det dock bli roligare, förfest hos mig, sen drar vi ut och röjer i stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar