Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

25 juli 2009


Jag hatar när det är så mycket folk på festivaler, alla är så sega. Vill bara slå dem. Tar en evighet att komma fram.
Kvällen började på Ebbas fik. Anna satt och berätta att hon inte hade något toapapper hemma, att hon skulle gå upp och ta en rulle från toan. En som jobbade hörde henne och kollade konstigt på henne. Sen träffade jag & Anna några vi hade festat med för några veckor sen. De hade klippt sig så jag kände inte ígen dem, när Anna sa vilka de var började jag asgarva. De blev lite småsura, och fråga om det var fult. När vi skulle hem stormade alla bussen. Men vi lyckades på sittplats. Jag hade en rolig bild på mobilen som vi tänkte skicka runt till alla som hade sin bluetooth igång, men ingen accepterade bilden.

1 kommentar: