Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

02 augusti 2009

Bröllop


Tro det eller ej, men Amanda ska gifta sig! Det trodde ni aldrig om mig? Det är på tiden att jag stadgar mig, jag kommer inte vara vacker och ung hela livet. Börjar bli gammal, kommer snart inte kunna få barn och mina rynkor börjar redan att synas. Så det är bra att jag ska gifta mig nu, ska ha 10 barn. Barnen ska då bli mina slavar, vad ska man annars ha barn till? Kan hyra ut dem till mina vänner när de behöver massage och dylikt. Jag kommer bara bjuda exklusiva gäster till mitt bröllop. Alkoholisterna i parken är bjudna, för de vet hur man festar och de tar med sig egen sprit. Göran Persson är också inbjuden, han kan agera som en dammsugare efter festen, vi alla vet att han är svag för sötsaker. Men då undrar ni säkert vem som är mina blivande man och hur vi träffades? En vacker dag loggade jag in på lunar, och där var han. Han frågade i min gästbok om vi skulle gifta oss. Jag kunde ju inte tacka nej till en sån chans. Mina bästa år är förbi, så man tar chanserna man får.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar