Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

06 augusti 2009

Citta


Igår stack jag, Anna, Vendela och Talle till Citta med några. Vi fick klättra upp på en container för att komma in. Och alla vet hur klumpig jag är, jag slog till min armbåge. Det var riktigt skönt i vattnet. Vi badade ca en timme, sen blev det kallt. När vi skulle ut klättrade jag under ett staket, så jag fick 1000 liter sand i håret, mysigt! Vi drog en runda till Statoil med killarna vi hade badat med. Jag och han ena skulle gå och beställa mat. Men han bara beställde fel, sen försökte han pruta på priset. Han betalde för lite, och så gick han iväg. Jag skrattade som fan, och alla i kön kollade på mig. Vi stack ner till Cement, där låste vi in Talle i bagageluckan. Sen gick vi och satte oss vid Pumphuset. En av killarna försöker tända fyr på en parasol. Så ser några vakter det, så började dem bråka. Jag började skratta igen, så alla kolla helt konstigt på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar