Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

13 augusti 2009

Onsdag




Jag och Talle stack till Milton och Morgan i Vadensjö. Vi drack lite, sen åkte vi bil till Härslövsbadet. Jag la mig i bagageluckan, men jag klara inte av det. Satte mig i Dannes knä och krossade hans cigg. Jag och Marlene badade nakna, eftersom vi inte ville åka hem med blöta underkläder. Jag bet en liten kille i rumpan, han kom flygandes mot mig, jag var tvungen att försvara mig. Eftersom jag inte förstod vägen till Vadensjö, även om 10 personer försökte förklara den för mig. Så följde Alex och Danne oss till Vadensjö. När vi var på väg till Vadensjö fick vi skjuts av en främmande kille som kom längst vägen. Sen drog jag, Alex och Danne hem till mig ett tag och drack lite cider. Efter ett tag blev alla hundriga och stack till Statoil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar