Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

05 september 2009

Friday

Igår stack jag, Anna & Fredde på förfest hos Coffe. Där träffade vi världen sjukaste brud. Hon var helt crazy. Hon visade nakenbilder på sig, och en bild där hon sög av en kille. Hon visade bilden till främmande människor! Vi stack ner till Tycho en runda, sen skulle vi tillbaka hem till Coffe. Jag och Anna gick till köket för att ringa ett samtal. Jag: Hej, kan du hämta mig? K: DU VÄCKTE MIG SOM FAN! Jag och Anna flög ner på golvet att skratt. Jag blev törstig, orkade inte leta efter glas. Så jag tog en kastrull och drack ur den. Alla skrattade och tyckte jag var knäpp. Jag och Anna sov hos Mackan. På morgonen skulle jag ta bussen hem för jag orkade inte gå, kom upp in på bussen. Han som körde kolla konstigt på mig och skrattade. Det var bara pensionärer på bussen, en av dem pekade på mig och sa: Kolla undra var hon ska. Somnade på bussen, så jag fick åka en extra runda för att komma hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar