Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

30 september 2009

Tyskland




Igår var jag i Tyskland. Skulle hälsa på mina kusiner. Vi var i Bergen, jag stod i kön i affären och kollade in en kille. Han hade röda byxor, fint brunt hår och en snygg jacka. Jag såg bara honom bakifrån. Sen vänder han sig om. Så ser jag att det är en gubbe på över 65! Jag stod och klöktes i kassan. Det var riktigt pinsamt. När vi skulle åka hem med båten så skulle jag skoja till lite. Jag målade mig i ansiktet med en bläckpenna. Sen somnade jag. Jag kom in på båten, och alla kollade på mig. Jag undrade är jag verkligen så snygg att alla kollar? Mamma sa heller inte till mig att jag hade det i ansiktet. Jag gick in på toa för att kissa, sen när jag tvättar händerna ser jag att jag var målad i huvudet. Mamma bara skrattade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar