Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

24 september 2009

Noviscdag






Igår hade vi en novischdag i Lunds stadspark. Vi tävlade med andra grupper. Alla grupper skulle ha ett tema, vi hade Toga. Efter alla tävlingar var det daxs att gå tillbaka till nationen. Vi gick genom stan med en stor musikbox, och alla glodde. Vi stannade på Gågatan, där dansade vi. När vi kom tillbaka så fick vi mat. Cider kostade 15kr, vilket inte var så bra. Det blev förfest på ÖGs, sen skulle vi vidare till VGs. Jag hade glömt mitt leg och studentleg. Men det kom en kille som hade rött kort, min ängel! Jag fick komma in. Det blev en massa dans. Det var riktigt mycket utbytesstudenter på VGs. Träffade folk från Kanada, USA, Australien, Frankrike, Italien, Turkiet och en massa andra länder. Alla var riktig trevliga. Sen när det var stängningsdaxs kom brosan och hämtade mig. Slapp gå genom Lund själv.

2 kommentarer:

  1. men måste du ha en snygg biild för att presentera dig själv? kan du inte ha en me en stor tröja på dig istället? ;)

    SvaraRadera