Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

06 november 2009

En helt vanlig dag ute i det fria

Igår var jag på tentafest. Vi förfestade hos Kelvin. Sen stack vi till ÖG:s. På vägen så fastande jag i en kullersten med skon, så jag flög ner på marken och rev upp knäna. Jag var tvungen att hålla i mig för att inte fastna och trilla igen. Vi kom till ingången. Vakten kollade länge på mig och sa: Var det en tung förfest? Jag svarade inte. Han satt jag var för full. Men sen hjälpte dem andra att få in mig. Men det var på ett vilkor. Jag fick bara dricka vatten under kvällen, annars skulle jag bli utslängd. Direkt när jag kom in kallade några på mig, vi skulle shotta. Det kom fram en kille till mig, vi satt och pratade en stund. Han ville ha mitt nummer. Jag pekade på en random kille och sa att det var min pojkvän. Han sa förlåt och gick. Haha, den funkar varje gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar