Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

29 november 2009

Firmafest

Igår var det sittning till alla som jobbat på ÖG:s. Vi var på förfest hos Ellen, sen drog vi vidare till ÖG:s för att äta en trerätters middag. Maten var riktig god. När alla hade ätit klart drog vi på mellanfest i ÖG:s penthouse. Det var riktigt trångt i alla lägenheter, men det var kul ändå. Vi hade olika teman i alla grupper, i min grupp, hade vi Praktikant som tema. I de andra grupperna fanns väktare, lokalvårdare, toga, sjömän, jultomtar m.m. Vi drog ner till Sunset efter ett tag. Jag och Frida gick ut en runda med några killar vi träffat på ÖG:s. Jag hittade en brandsläckare. Vi stod och lekte med den vid AF-borgen. En av killarna tog den ifrån mig och började jaga oss med den, han spruttade skum på oss, så jag sprang som en idiot runt hela AF-borgen. Jag fick ont i magen för att jag skrattade så mycket.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar