Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

12 november 2009

Kriminologaner

Igår var vi på ÖG:s, de hade val till olika förmansposter. Eftersom Per inte kunde närvara fick han vara med via Skype. Efter röstningen fick vi mat och det var fri bar hela kvällen. När det är fri bar har man inga gränser. Jag fick gå och fylla på en kanna med cider hela tiden, sen vet jag inte hur många spritflaskor vi hade vid bordet. Öst Götas brännvin, smakade sådär. Försökte fylla killen som satt bredvid mig. Jag hämtade runt 20 sugrör som han skulle ha i drickan, det gick inte att dricka med så många kom vi fram till. Sen vid halv tolv skulle vi dra vidare till VG:s. Där finns bara utbytesstudenter, vi träffade nästan inga svenskar alls. Vi träffade ett par killar från Göteborg. Vid tre tiden tog vi taxi till efterfesten. I taxin skrek Dennis och Anton att taxichauffören skulle höja musiken till max, de försökte ge honom sprit också. När vi kom hem till Anton började han blanda drinkar. Vi körde snurra flaskan, har inte lekt den leken sen 9:an skulle jag tro, men det var kul ändå. Dennis trodde att vi läste till kriminologaner, vi satt och sa minst 10gånger att det hette kriminologer. Jag och Frida skulle ta tåget hem idag vid lunchtid, det kändes som att alla kollade på oss, vi hade gårdagens kläder och smink på oss. Det syntes att vi hade varit på bortamatch. På tåget ville konduktören kolla mitt leg, hon stod och kollade länge. Jag blev sur och sa: Jag är född 90, det är 2009 nu, alltså är jag 19! Hon blev tyst och gick.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar