Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

15 februari 2010

Drömma går ju

Jag hade två sjuka drömmar inatt. I både drömmarna fanns korvar med i bilden. Den första drömmen handlade om att jag var ute och gick med en kompis. Hon skulle prata med sitt ex. Så jag sa: Jag ska bara iväg och pilla på falukorvar. Jag gick in i en affär och började trycka sönder falukorvarna.

I den andra drömmen blev jag jagad av en röd drake. Jag hittade ett ställe att gömma mig på, där bodde även en annan familj som gömt sig för draken i många år. Draken hittade oss, och vi tvingade 5 barn att klä ut sig till ett grillkorvpaket och dem blev till korvar. De skulle hoppa från ett höghus till ett annat höghus. Korvpaketet skrapades upp och alla korvar (människor) blev flåda. Draken hittade vårt gömställe, jag började sjunga och draken blev bara sämre och sämre för varje ton jag tog. Jag sjöng på allt vad jag kunde, och draken dog. Sen fanns det en man från Jamaica med dreads som hade drakbåtar man kunde åka i för att se det stället som vi hade gömt oss på. Han berättade om sin hemska uppväxt, att hans mamma aldrig gillat honom. Men nu skulle hon älska honom för att han ägde båtarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar