Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

13 februari 2010

Lovely day

Gårdagen kan beskrivas med ett ord.
Underbar!
Vi började förfesta hos mig för att sedan dra ut i stan. Självklart fick min partyhatt följa med. När vi var på väg ner i stan träffade vi på nattvandrare. Anna sa att hon hade möhippa och skulle gifta sig. De gick på det, de har nog inte så mycket innanför pannbenet. Vi kom till Tycho och förde ihop en massa bord så alla fick plats. Det blev en massa dans på Tychos "dansgolv"
Vi stack till Tages och tog stämplar.

På Tages träffade vi en massa trevligt folk. Jag fick riktigt ont i mina fötter, det började brännas av smärta. Men fortsatte dansa trots smärtan. När folk frågar efter ens nummer kör jag alltid: Men min mobil är stulen. HAHA
När vi skulle hem kom det fram en kille och sa att jag liknade Lady GaGa.
Jag frågade om man skulle ta det som en diss eller komplimang, men han sa att jag fick klura ut det själv.
Fredde skjutsade mig hem och jag gick ut på baksidan med ett glas i handen. Jag tappade glaset och trillade (nästan) på glasskärvorna.








1 kommentar: