Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

13 februari 2010

Jag är så himla trött


Jag orkar verkligen inte släpa iväg min rumpa till Malmö. Men måste man så måste man. Var i Malmö ni kan hitta mig säger jag inte, vill inte att min mamma ska hitta mig. Vad jag ska göra på Alla hjärtans dagar undrar ni alla. Jag har faktiskt en dejt kan man kalla det. Har blivit bombad med mejl och sms av folk som vill bjuda ut mig, så jag var tvungen att lotta en lycklig vinnare.
Hoppas nu att jag får en fin present av honom, annars lottar jag en annan under dejten. Så alla ni reserver där ute, ni kan fortfarande hoppas på en dejt med mig. (Spring till affären och hitta något snyggt till mig) Man vet ju aldrig om det kanske blir ni ändå som får bjuda ut mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar