Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

24 april 2010

Dricka vin på en vulkan?

Igår begav jag mig till Västra hamnen i Malmö. Där serverades en massa goda viner och jag blev som ett barn i en godisbutik. Efter ha slängt i mig ett par glas vin tvingade jag alla att massera mig. Madeleine, Jimmy och en utbytesstudenten från USA blev mina offer. De satt där tills jag sa att de kunde sluta. Vilken snäll kompis jag är!? Jag sa till killen från USA att i Sverige måste man massera tjejer på fest, det är oskriven regel. Stackaren satt och masserade mig tills han fick ont i händerna, men inte fick han tillåtelse att sluta för det.
Tog sista tåget hem, orkade inte sova i Malmö med alla läskiga typer. Vi tryckte in oss sju personer i en bil och jag blev utputtad ur bilen i högsta fart utanför Centralen...
Satt och pratadade med Anna i telefon på tåget, fast det var mer skratt än prat. En jätte trevlig kille satte sig framför mig och pratade med mig hela vägen hem, så jag satt slippa läsa Metro cirkus tio gånger.


2 kommentarer:

  1. Snyggt hål i strumpbyxorna. Puss, puss!

    SvaraRadera
  2. snygging! hahah, fan vad kul det var att jag ringde honom också.

    SvaraRadera