Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

07 april 2010

Sluta förfölja mig!

Efter jobb kom Ellinor, Dick och Pinky och hämtade upp mig på Stationen. Tror de förföljer mig? Vart jag än går, så finns dem där. Ellinor pimpade bilen med fjädrar så att det skulle se ut som en indian ägde den. Vi åkte hem till Ellinor för att kolla på film. Ser att det ligger kakpaket på bordet, springer dit i hopp att det finns något kvar. Men icke, Dick den feta saken hade ätit upp allt! Jag gick in på toan och gömde mina tårar. Vi kollade på Shutter Island. Vi kunde inte bestämma vem som hade rätt om slutet!? Jag vet att jag hade rätt, och Dick hade fel! Så enkelt är det...
Imorgon ska jag & Ellinor besöka min gamla gymnasieskola. (Kanske bränna ner skitet?) Vi ska "låna" böcker. Ellinor behöver en konstig bok som bara finns på gymnasieskolor tydligen.

3 kommentarer:

  1. 1. Jag är inte fet, bara hungrig !!
    2. ...Jag hade rätt, Jag hade rätt, Jag ha-aa-de rä-ää-äääääät(8)

    SvaraRadera
  2. åååååh orkar inte skriva i min egen blogg så kopierar detta. skiter i om jag får eller inte. :) tihiiiiii

    SvaraRadera
  3. Du, ditt jävla kinderägg han var frisk! Så jag hade rätt. Nu är du skyldig mig 10.000 afghaner på burk.

    SvaraRadera