Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

11 april 2010

En hel galen natt i Kalmar

Annas föräldrar hämtade upp mig 7 på morgonen. Vi var framme i Kalmar 11 tiden. Vi gick runt i Kalmar och åt en massa mat. Vi drog hem till Anna för att fixa oss, sen drog vi till en grekisk restaurang med Annas päron. Riktigt god mat var det. Vi stack och förfestade i Annas korridor. Det blev en massa dricka och trevligt sällskap. Vi drog till Corehouse, det fanns en massa skåningar där som bjöd på dricka hela kvällen. Vid 2 stängde Corehouse och vi drog till ett ställe som hette Döda hunden. Ett ställe i en källare som några sjökaptener ägde. Såklart trillade jag ner från stentrappan och slog i knäet, det pissade blod och svullnade upp. Jag och en kompis skulle hem till Anna, men vi gick vilse i 2 timmar. Gick förbi samma ställe minst 5 gånger innan vi fattade att vi var vilse. 7 på morgonen ringde Anna och frågade var jag höll hus, jag tog på mig ett täcke och sprang runt på alla våningar och letade efter Anna. En galen natt var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar