Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

07 juni 2010

Grillning i stugan


I lördags grillade vi i min stuga. Trodde att jag inte skulle klara av det, mitt huvud var nära på att explodera, men jag knapprade i mig Alvedon och jag var på topp igen! Både bjudna och oinbjudna gäster kom. Vi spelade kubb, dansade mygg & hamsterdansen (finns videos på facebook) och åt god mat.
Vid halv tolv drog jag ner till stan med Borg och Raita. Danne jobbade i baren och fixade drinkar, han är så söt! Jag och Raita kom hem till mig, grannen hade fest och det fanns en massa galna människor i trappen. Vi blev inbjudna, men tvekade på att gå dit.
Min lillebror har haft en utbytesstudent från Tyskland hemma hos oss, han var snygg!Han gav mig choklad (och jag blev förälskad i honom)

1 kommentar:

  1. Hahaha var det allt som krävdes för att gå från söt till snygg nu för tidenXD

    SvaraRadera