Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

06 juni 2010

Poolparty i Lund






I fredags var jag & Helena i Staffanstorp och drack vin med Veronica. Vi skulle cykla till bussstationen för att komma till Lund. Min kedja hoppade av minst 15 gånger. Vi kom till Sparta och där var det POOLPARTY! Efter ett par drinkar hoppade jag och Veronica in i poolen. Vi hade inga badkläder med oss, så vi fick bada i underkläder. Någon lurade upp mig på taket, och jag skulle smälla till en lampa (det var ingen lampa, utan en stenklump) hela min hand svullnar upp och blir blå. Människan som lurade upp mig på taket drog ner mig till någon fest där det bara fanns utbytesstudenter. Råkade få mig med en flaska vin. Hittade Veronica och Helena på en bänk. Vi bar Veronica till taxin, och hon for hem. Blev av med min BH i Botaniskaträdgården, hängde bh:n på väskan eftersom den var blöt. Helena försvann och jag hittade en från festen. Vi drog till Mårtenstorget och jag köpte mig en kebab.

Helt plötsligt ser jag en kille i en stickad kofta.
Går fram till honom och säger: Du din lilla bög, vart köper man sån bögig kofta?
Killen: Jag är inte bög!
Jag: Jo, bara bögar har såna koftor.
Sen började vi tjafsa mycket. Han gick iväg och jag sprang efter honom och skulle tjafsa ännu mer. Killen tänkte slå mig, men han jag var med drog iväg mig, kastade upp mig på hans rygg och gick iväg. Hittade Helena hemma hos en kille som bodde vid tågstationen. Vi sov två timmar, sen var det dags att ta halv nio tåget hem.

Jag har inget mot bögar, förstår inte ens varför jag skulle börja bråka. Känner mig jätte dum nu iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar