Att kyssa ett djur är som att slicka på marken, smakfullt.

17 juni 2010

I Skåne odlar alla potatis i trädgården.

Igår var vi på Hamam. Vi började med att bada i bubbelpool, sen fick vi skummassage, ansiktsmask och sist thaimassage. Det var så skönt! Vi fick det gratis eftersom Totte jobbar där.

Kvällen närmade sig och vi drog på förfest hos Göteborgarna och Stockholmarna ett par hotell ifrån vårt. Vi var 25 personer i en liten lägenhetshotell. Vakterna kom upp flera gånger, tillslut ringde de polisen och vi drog ner till stan för att festa vidare. Vi gick, och jag hade en flaska i handen, jag kastade den och den kom på ett polishus. Jag fick panik och sprang som en idiot för jag blev rädd. Vi gick till Doors (en svensk klubb) efter ett tag tröttnade jag och Anna så vi drog vidare till Robin Hood. Vi fick en massa gratis drinkar och shotar från baren. De frågade om jag ville jobba i baren, och jag gick in och hjälpe till. Jag drack istället för att göra något. Efter ett tag drog vi därifrån för att träffa våra svenska kompisar.

Ställena stängde och vi drog till deras hotell. Eftersom jag och Anna inte fick komma in på hotellet fick vi ta killarnas armband för att komma in. Tv:n sattes igång och vi kollade om kungabröllopet. Alla satt och härmade vår skånska och tyckte att vi lätt jättekul. 6 på morgonen fick vi för oss att bada i havet, vi sprang ner och vakterna fick hålla koll på oss.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar